سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۹

اخبار

دیدار نوروزی مدیران و مسئولان بهداشت و درمان با امام جمعه امیدیه

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده:از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت رضایت کامل داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس این مرکز به همراه رئیس خدمات پشتیبانی و چند تن دیگر از مسئولان بهداشت و درمان با حضور در بیت امام جمعه شهرستان امیدیه ، سال نو را به وی تبریک گفتند.

در این دیدار ابتدا دکتر ناصر مظفری به نمایندگی از طرف کارکنان بهداشت و درمان سال نو را به امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهرستان امیدیه تبریک گفت و اظهار داشت: استراتژی ما در بهداشت و درمان ، توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی است و طبق دستورالعمل سازمانی ، کلیه خریدهای ما داخلی است مگر اینکه وسیله ای برای درمان ضرورت داشته باشد و تولید داخلی نداشته باشد و ما مجبور به خرید آن شویم.

رئیس بهداشت و درمان همچنین به تشریح برنامه های سال جاری پرداخت و خطاب به امام جمعه تاکید کرد:هدف اصلی ما رضایت مندی در ارباب رجوع در راستای رضایت خداوندی است و در ادامه مسیر از راهنمایی و ارشادات شما کمک می گیریم.

سپس حجت الاسلام والمسلمین علیزاده طی سخنانی ضمن تبریک سال نو به کلیه کارکنان بهداشت و درمان گفت: یکی از مراکزی که از عملکرد آن در خدمت رسانی به مردم منطقه رضایت کامل داریم بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد.

امام جمعه امیدیه خدمت به بیمار را جزو برترین اعمال انسان دانست و اظهار داشت:کار شما هم خداپسندانه و هم انساندوستانه می باشد و سعی کنید این کار خود را به قصد قربت انجام دهید.

وی پیام مقام معظم رهبری را در سال جاری کلید اشتغال ذکر کرد و تاکید نمود:سیستم وزارت نفت از نظم خاصی برخوردار است و قطعا در چنین سیستمی عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب راحت تر و سهل الوصول تر است.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده در پایان برای تلاشگران عرصه سلامت دعا کرد.

امام جمعه
امام جمعه
امام جمعه
 

۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۰۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید